Platforma Meeting Online to rewolucyjne narzędzie, pozwalające przenieść na wyższy poziom kluczowe obszary działań organizacji w zakresie marketingu, komunikacji, szkoleń i sprzedaży. To w pełni zautomatyzowany system skupiający w sobie funkcjonalności dotychczas rozproszone po oddzielnych aplikacjach, umożliwiający kompleksowe zarządzanie relacjami z Klientem, dystrybutorami oraz pracownikami.
Dzięki platformie Meeting Online konferencje hybrydowe, targi online, eventy i szkolenia przeniesione do świata wirtualnego, mogą się odbyć niezależnie od panującej sytuacji dla szerokiej publiczności. To wszystko przy pełnym wsparciu technicznym w zakresie realizacji, transmisji oraz raportów.
Usprawnia i automatyzuje procesy szkoleniowe, zarówno te w formie interaktywnej jak i webinary. Moduł umożliwia korzystanie z dowolnych formatów szkoleń: scorm, video, mp4, avi, animacji, plików pdf, ppt, i innych. Funkcja grywalizacji dodatkowo mobilizuje uczestników do czynnego udziału w szkoleniach.
Moduł skupiający rozwiązania motywacyjno-lojalnościowe, wpływające na poprawę wydajności pracowników lub satysfakcji klientów. Zapewnia pozytywne oddziaływanie na markę, kreując jej wizerunek jako innowacyjnej i zorientowanej na efekty firmy. Oferuje szeroki wybór nagród rzeczowych i elektronicznych z możliwością rozbudowy o nagrody incentive.
Nowoczesny i intuicyjny system zarządzania wydarzeniami ELS usprawnia prace zespołów odpowiedzialnych za organizację wydarzeń, integrując wszystkie działania przygotowawcze. Pozwala ustalić i zachować odpowiedni rytm współpracy pomiędzy agencją a zleceniodawcą a także zautomatyzować procesy związane z rejestracją i rezerwacjami dokonywanymi przez Uczestników.